دنیای دلباختگان (بخش مشاوره)

سلام، توی این وبلاگ میتونید در هر زمینه ای که سوال دارید بپرسید تا دیگران جواب بدن.

دنیای دلباختگان (بخش مشاوره)

سلام، توی این وبلاگ میتونید در هر زمینه ای که سوال دارید بپرسید تا دیگران جواب بدن.

پست اول

سلام 

من پسر عاشق مدیر وبلاگ دنیای دلباختگان هستم، این وبلاگ رو راه انداختم تا هرکسی که سوالی داره بپرسه تا بقیه جواب بدن. 

به زودی یک نام کاربری برای همه تعریف میکنم تا با اون نام کاربری وارد بشید و سوالتون رو بپرسید، بعدش بقیه در قسمت نظرات وبلاگ جواب شما رو بدن. 

امیدوارم که خوشتون بیاد

نظرات 3 + ارسال نظر
roohoollh سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 21:15 http://www.smsbarun.blogfa.com

سلام گلم
خوووووبی؟
مرسی به خاطرزحماتی که می کشی.
دست گلت دردنکنه.
بعضی هاواردزندگی مامی شوند
وخیلی سریع می روند.
بعضی برای مدتی می مانند
روی قلب ماردپاباقی می گذارند
ومادیگرهیچگاه همان که بودیم
نیستیم.
چـــــــــــــــــــــــــــــــرا؟
شادوپیروزباشی
عزیزم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 22:29 http://www.whoami.blogsky.com

سلام دوست من.وبلاگ پر محتوایی دارید..اگر به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد